Toiminta

Teemme yhteistyötä Kaarinan kaupungin eri tahojen kanssa, erityisesti varhaiskasvatuksen, sosiaali- ja nuorisotoimen, kansalaistoiminnan sekä neuvolan kanssa. Lisäksi toimimme yhteistyössä yritysten ja muiden yhdistysten kanssa kuten esimerkiksi Piikkiö Päivät ry ja MLL Kaarinan paikallisyhdistys.

Järjestämme paikallisten lapsiperheiden sekä lasten ja nuorten omien toiveiden mukaan erilaisia tapahtumia, kerhoja ja koko perheen yhteisiä retkiä. Pyrimme järjestämään esimerkiksi discoja alakouluikäisille, lastentarvikkeiden kirpputoreja ja koko perheelle tarkoitettuja tapahtumia.

Kahvilatoimintamme kerää viikoittain kävijöitä leikkimään, askartelemaan ja vaihtamaan kuulumisia keskenään.

Yhdistyksemme osallistuu mahdollisuuksien mukaan myös paikkakunnalla järjestettäviin muihin tapahtumiin, joita ovat mm. Piikkiö Päivät ja Kirismäkipäivä sekä Piikkiön joulukadun avajaiset.

Yhdistyksemme jakaa keväällä 20 euron stipendit 7. luokan tyttö- ja poikaoppilaalle perusteena reippaus ja rehtiys.

Kylämummi- ja vaaritoimintaa pyritään järjestämään mahdollisuuksien mukaan. He voivat osallistua Perhekeskus Nuppulan toimintaan halukkuutensa ja jaksamisensa mukaan. Kylämummit- ja vaarit voivat olla apuna esim. perhekahvilassa, retkillä ja tapahtumissa ja voivat pitää muutaman tunnin lastenhoitokertoja.

Kuvia tapahtumista

Toimintaamme tukemassa: