Kutsu syyskokoukseen 10.12.2020

26.11.2020

Sääntömääräinen syyskokous 2020

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään torstaina 10.12.2020 klo 18.00 alkaen. Paikka vahvistuu myöhemmin ja ilmoitetaan paikalle tulijoille suoraan.

Kokous on avoin kaikille jäsenille & myös uudet jäsenet ovat tervetulleita! Järjestämme myös etäosallistumismahdollisuuden ja suosittelemmekin etäosallistumista kaikille muille paitsi hallitukseen ehdolla oleville. Kokoukseen voidaan fyysisesti ottaa mukaan maksimissaan 10 henkeä, joten pyydämme ilmoittautumaan puh. 0503459296. Myös etäosallistujien tulee ilmoittautua saadakseen linkin.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan yhdistyksen toimintaan!

Asialista:

1.) Kokouksen avaus

2.) Läsnäolijoiden toteaminen

3.) Kokouksen puheenjohtajan valinta

4.) Kokouksen sihteerin valinta

5.) Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

6.) Pöytäkirjan tarkastajien (2)  ja ääntenlaskijoiden valinta (2)

7.) Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen

8.) Toimintasuunnitelman ja talousarvion vahvistaminen

9.) Yhdistyksen puheenjohtajan valinta

10.) Hallituksen jäsenten ja varajäsenten määrästä päättäminen sekä hallituksen jäsenten ja varajäsenten valinta

11.) Toiminnantarkastajien /tilintarkastajajien (2) ja varatoiminnantarkastajien/varatilintarkastajien valinta