MLL:n jäsenedut 2019

3.2.2019

MLL:n jäsenenä saat monia etuja. Yhdistyksemme jäsenmaksu on 25 euroa vuodessa. Sillä tuet MLL:n toimintaa ja saat Lapsemme lehden neljä kertaa vuodessa sekä 10-25% alennuksen esimerkiksi monista hotelleista ja verkkokaupoista.

Liity jäseneksi.

Katso valtakunnalliset jäsenedut.

Varsinais-Suomen piirin alueen omat jäsenedut:

Sokos Hotel Caribia:

Teemakylpylän käyttö
ma - pe 11€/hlö
la - su 13€/hlö.

Hinnat sisältävät alv:n 10 %. Jäsenetuhinnat voimassa 31.12.2019 asti. Kylpylähinta ei ole voimassa koulujen loma-aikoina (vk 1, 8, 42, 43 ja 52) ja arkipyhinä. Muina aikoina ovat voimassa hinnaston mukaiset hinnat. Lisätiedot ja ryhmävaraukset Caribian myyntipalvelusta, puh. 030 687 4000, e-mail: hotelsales.caribia@holidayclub.fi. Edut koskevat MLL:n Varsinais-Suomen piirin alueella toimivien paikallisyhdistyksien jäseniä ja edellyttävät mainintaa jäseneduista sekä jäsenkortin esittämistä kylpylän vastaanotossa sekä ravintolassa.

Berrie:

10% alennus verkkokaupan tilauksista koodilla MLLVS

KlaaraA

-10% alennus normaalihintaisista Bio Sculpture -geelikynsistä tai ripsien LVL Enhance -käsittelystä

Leivonta- ja juhlatarvikeliike Confetti Raisiossa

-10% alennus kertaostoksesta. Ostosten yhteydessä tulee esittää jäsenkortti.

LähiTapiola Varsinais-Suomi:

Pitkäaikainen kumppanimme LähiTapiola Varsinais-Suomi tarjoaa uutena jäsenetuna 35 % alennuksen kahden ensimmäisen vuoden lapsivakuutuksien maksuista! Etu koskee uusia LähiTapiola Varsinais-Suomen myöntämiä vakuutuksia.

Jäsenetu koskee kaikkia MLL:n jäseniä, jotka asuvat LähiTapiola Varsinais-Suomen toimialueella. Seuraavat alueet kuuluvat edun piiriin: Turku, Raisio, Naantali, Masku, Nousiainen, Mynämäki, Taivassalo, Vehmaa, Kustavi, Pöytyä, Oripää, Aura, Rusko, Lieto, Kaarina, Sauvo ja Paimio. Tarkista LähiTapiola Varsinais-Suomen toiminta-alueen kartasta, asutko alueella, missä etu on voimassa. Linkki karttaan.

Lunasta etu käyttöösi täyttämällä yhteydenottolomake.